Eén reactie op “Veerhuizen op de Varkensmarkt

  1. Hartelijk dank voor deze geschiedenis van een plek die heel veel betend heeft voor mij en mijn naaste familie,”hoek Westsingel bij de Varkensmarkt”, mijn vader heeft er gewerkt van af 1929 tot 1975 en we hebben er gewoond van 1963 tot 1975.
    Ik heb er een prachtige tijd gehad met alle opstootjes in “de roerige sixtys” , de bioscoop was mijn eerste werkgever ( naast studie) ik heb er in 8 jaar heel veel geleerd!
    Omdat ik vlakbij de toren geboren ben , O.L. kerkhof , en eigenlijk bijna mijn hele jeugd in de binnen stad gewoond heb kijk ik regelmatig met plezier terug via deze site naar de historie van Amersfoort en herken dingen of herinner dat mijn vader het vertelde.
    Met vriendelijke groet, John

Geef een reactie

